Regulamin resortu
Regulamin Aparthotelu
- Regulamin porządkowy wydany został przez właściciela Aparthotelu Cztery Wiatry w celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Klientom Aparthotelu. Regulamin ten ustala również zasady rezerwacji oraz korzystania z pomieszczeń mieszkalnych w Aparthotelu Cztery Wiatry
- Regulamin wiąże wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu Cztery Wiatry.
- Dokonanie rezerwacji (wpłata zadatku) jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
- Pomieszczenia mieszkalne w Aparthotelu wynajmowane są Gościom na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy się o godzinie 11.00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie zwolni pokoju o godzinie 11.00 będzie to podstawą naliczenia obciążeń za kolejną rozpoczętą dobę, nie stanowi to jednak gwarancji przedłużenia pobytu.
- Osoba zajmująca pomieszczenie mieszkalne, zwana dalej „Gościem Aparthotelu” określa ilość osób oraz czas swojego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji Aparthotelu, do godziny 11.00, w którym upływa termin najmu pomieszczenia hotelowego. Aparthotel może nie uwzględnić życzenia Gościa Aparthotelu do dalszego najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
- Gość nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niebędące Gośćmi Aparthotelu (niemeldowane w Aparthotelu) nie mogą przebywać w pokoju od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- W pomieszczeniach mieszkalnych należy zachować ciszę nocną od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- Śniadania podawane są w restauracji Aparthotelu w godzinach od 8.00 do 10.00; nie wolno wynosić z restauracji zastawy oraz jedzenia.
- Na terenie restauracji, tarasów (w przypadku grup zorganizowanych mowa o miejscach, w których odbywa się zamówiona impreza) obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia własnego jedzenia oraz alkoholu. Wyjątek stanowi sytuacja, w której Klient – Grupa zorganizowana ustala wniesienie alkoholu z Kierownikiem Aparthotelu i wyraża zgodę na uiszczenie opłaty “korkowej”. W przypadku stwierdzenia konsumpcji własnego alkoholu naliczona zostanie opłata „korkowe” w wysokości 25 zł netto/osoba/dzień. W przypadku Grup zorganizowanych opłata zostanie naliczona od wszystkich uczestników imprezy.
- W pokojach i na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku palenia w budynku, mimo zakazu Gość jest zobowiązany do uiszczenia ryczałtowej opłaty w wysokości 400 zł tytułem pokrycia kosztów usunięcia zapachu tytoniu z pomieszczenia.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pomieszczeniach mieszkalnych zabronione jest używanie: grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe.
- Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Aparthotelu wyrządzając szkodę w mieniu Aparthotelu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Aparthotelu lub innych osób przebywających w Aparthotelu lub restauracji albo też w inny sposób zakłócić spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Aparthotelu.
- W przypadku, gdy Gość nie przestrzega regulaminu, łamie powszechnie obowiązujące zasady współżycia społecznego może być poproszony przez personel o opuszczenie pomieszczeń należących do Aparthotelu Cztery Wiatry.
- Wszelka aktywność sportowo-rekreacyjna z wykorzystaniem sprzętu własnego lub użyczonego przez Aparthotel odbywa się na wyłączną odpowiedzialność i ryzyko Gościa, który w razie uszczerbku na zdrowiu lub mieniu nie może wnosić roszczeń wobec Aparthotelu. Dzieci winny być pod stałą opieka rodziców zwłaszcza podczas korzystania z rowerów, sprzętu wodnego, placu zabaw, boisk, trampoliny, basenu, brodzika itp. Udostępnianie wypożyczonego przez Aparthotel sprzętu osobom trzecim jest zabronione.
- Gość Aparthotelu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, które powstaną z winy umyślnej czy nieumyślnej Gościa hotelowego lub osób go odwiedzających.
- Wcześniejszy wyjazd/niedojazd/rezygnacja z pobytu z przyczyn niezależnych od Aparthotelu (choroba: gościa hotelowego, członka jego rodziny, inne wypadki losowe dotyczące gościa, itp.) zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Aparthotelu lub rezygnacja z przyjazdu nie uprawnia go do żądania zwrotu jakichkolwiek kwot za niewykorzystane świadczenia.
- Gość Aparthotelu winien uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu, w trakcie meldowania. Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości recepcjonisty, recepcjonista ma prawo poprosić o drugi dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej (prawo jazdy, paszport) bez podania przyczyny. Nie dokonanie zapłaty za pobyt z góry uprawnia pracownika recepcji do odmowy zameldowania gościa i wydania mu klucza/karty do pokoju.
- Gość Aparthotelu zobowiązany jest do zwrotu wszelkich kosztów związanych z utratą lub uszkodzeniem klucza lub karty.
- Aparthotel zapewnia sprzątanie pokoi oraz wymianę ręczników raz na tydzień podczas pobytu Gości. Czynności te odbywają się pod nieobecność Gościa hotelowego w godzinach od 8.00 do 15.00. Sprzątanie i wymiana ręczników nie obejmuje apartamentów z aneksami kuchennymi.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. Gość Aparthotelu przyjmuje do wiadomości, że znajdujący się na terenie Aparthotelu parking jest parkingiem niestrzeżonym.
- Gość Aparthotelu ma prawo, za dodatkową opłatą do zamieszkiwania w pomieszczeniu mieszkalnych ze zwierzęciem z wykluczeniem ras uznanych za niebezpieczne. Chęć przyjazdu ze zwierzęciem należy zgłosić na etapie rezerwacji.
- Liczba pokoi udostępnianych dla Gości przyjeżdżających ze zwierzęciem jest ograniczona.
- Właściciel psa zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie hotelu i na zewnątrz oraz usuwanie szelkich nieczystości pozostawionych przez psa. Zakazuje się wprowadzania zwierząt do części wspólnej, tj.: restauracji, klubu, basenu, sauny.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada materialnie za wszelkie szkody wyrządzone przez niego.
- Wszelkie spory, które będą miały trafić na drogę sądową rozstrzygać będzie Sąd w Kielcach
- Aparthotel Cztery Wiatry jest zarejestrowane jako F.H. Jezierski, Korytnica 88, 28-225 Szydłów, NIP: 657-007-80-77.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku. W przypadku anulacji, której można dokonać w dowolnym momencie, zadatek nie jest zwracany.
- Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej w recepcji Aparthotelu podczas trwania pobytu pod rygorem nieważności.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FH Jezierski, Korytnica 88, 28-225 Szydłów
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Adam Jezierski – adam@czterywiatry.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat
f) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
h) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy - Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem na stronie internetowej przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
- W przypadku pobytów w apartamentach z aneksami kuchennymi pobierany jest depozyt w wysokości 200-600 zł na poczet ewentualnych uszkodzeń/braków. Depozyt zwracany jest na koniec pobytu po sprawdzeniu pokoju/apartamentu przez pracownika Aparthotelu.
- Podpisując kartę meldunkową i wynajmując pokój Gość jednocześnie zgadza się by Stowarzyszenie Niezależna Fonografia Polska nieodpłatnie wypożyczyły do pokoju odbiornik TV do własnego, osobistego użytku, na okres pobytu w Aparthotelu.
Życzymy udanego pobytu
Dyrekcja Aparthotelu Cztery Wiatry